Met een ondernemersportret laat je de mens achter de ondernemer zien. Er zijn zoveel ondernemers die precies doen wat jij doet, maar er is er maar één zoals jij. En als je wat van jouw persoonlijkheid laat zien, geef je mensen de kans om zich met je te verbinden. Want uiteindelijk maken we zakelijke keuzes toch echt met een flinke dosis gevoel, hoe rationeel we ook denken te zijn.

‘Het gesprek was heel ontspannen en spontaan. Ze wist moeiteloos tot de kern van mijn verhaal te komen.’

Roy Spierenburg

Wat levert een zakelijk portret je op?

  • Je ontdekt jouw rode draad
  • Het versterkt je imago
  • Het maakt je toegankelijk – jij bent ook maar gewoon mens
  • Je hebt een verhaal in handen wat je meerdere malen kunt delen

Hoe werkt het?

  • Je hoeft niets voor te bereiden
  • Interview van anderhalf uur op locatie
  • Feedbackronde na het ontvangen van het concept
  • Prachtig beschreven portret van anderhalf A4 in pdf
  • Je krijgt handige tips voor het online delen van jouw verhaal

‘In een heel fijn gesprek heeft Susanne naar mij geluisterd, de juiste vragen gesteld en de kern van mijn verhaal echt weten samen te vatten.’

Suzan van Daalen

Waar kun je een ondernemersportret publiceren?

  • Op de ‘over mij’ of ‘over ons’ pagina van je website
  • In een businessmagazine of in de krant
  • Als artikel op LinkedIn
  • Als blog op je website
  • In je nieuwsbrief
  • Binnen je netwerkclub

Een portret is echt een cadeau aan jezelf.

Naast al deze zakelijke toepassingen – mag je jouw portret ook zien als een waardevol stuk om te delen met familie en vrienden.

En, nog een stapje verder: een stuk voor je nalatenschap, ook al ben je daar misschien nog helemaal niet mee bezig.

Dit verhaal gaat over jou, en hoe mooi is het als de mensen die na jou komen kunnen lezen wie jij bent.

Misschien wel iets van zichzelf herkennen in het verhaal of geïnspireerd raken door de keuzes die jij maakte.

Wil je even sparren om te ontdekken of dit iets voor jou is?